100 dagars !

AAAAH !!!! Kan knappt tro det, men idag är de fan 100 dagar kvar till studenten ! :D Det är galet, och galet ska de bli ikväll !
Bytte mitt pass nu så jag hade praktik på morgonen ist för ikväll så jag kan hinna fixa mig och allt som ska göras ;) Dricka gott ska vi göra också, nån grogg och lite cider, låter väl inte helt fel?

Alla har alltid haft något tema på den här dagen.. Men våran klass är ju inte skit snabb så igår kväll satt jag och mitt gäng här hemma och kom på helt spontant att "temat" i år blir att man ska ha solbrillor och en partyhatt på sig.. Skit kul kanske ni tänker nu.. Men när man sitter dagen innan och ska komma på nått är det ganska svårt att få alla att klä ut sig sig fullt ut så då vart ju de här perfekt, enkelt och lite roligt kan de ju bli :)

JAG ÄR TAGGAD NU KÖÖÖR VI ! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0