Att servera..

Kanske verkar skit lätt ! och för vissa är det säkert det också. Tyvärr är det inte skit lätt för mig än, asså det är så många olika moment och helt sjukt att man kan bli lite nervös för att hälla upp ett glas vin, hur fel kan det bli tänker ni säkert nu?
Men det kan bli så fel att vinet inte räcker till alla gäster om man inte har tillräckligt med vin.. haha det var det som hände idag. Hade bara två flaskor vin och det skulle räcka till 19 gäster, men eftersom jag inte är snål så räckte det inte riktigt ;)(mohaha) näe men de va ju lite pinsamt måste jag säga.. Äh det löste ju sig men ändå.. asså hur svårt ska det vara ?! Resten av kvällen gick hyffsat bra iaf , och skönt va väl de :)

Jag är ledig imorn ! så nu ska jag faktiskt inte gå och lägga mig, jag ska till Bella och snacka lite skit sen säkert kolla film och förmodligen somnar jag där ;)

puss&kram


Kommentarer
Postat av: mamma

ja nu vet du iallafall att man inte ska dricka så mycket :)

2011-02-04 @ 09:41:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0