Bakis fram tills nu..

Hej hopp !
Ja det blev lite mer än bara en cider och lite mat igår .. Va ju på Broken tillsammans med ett litet gäng, riktigt god mat som vanligt, fast å andra sidan tar jag väl samma sak jämt också, bacon cheddar burger ;) Äh god är den iaf, så cider till de sen gick vi vidare till Dahlbom. Va lite osäker om man skulle fortsätta dricka men så vart de iaf efter att ha fått i sig första shotten.. Va riktigt trevligt igår iaf tycker jag, och så träffa vi ju Filip och Fredrik Fredrik där.. haha alltså bara Fredrik, trevlig och ställde upp på kort men tyvärr vart den jätte suddig :(

Aja legat bakis fram tills nu och nu måste jag göra mig i ordning för nu ska jag iväg och jobba klockan 7 ! Hoppas tiden går fort känner inte riktigt för de här nu...
Aja ha en trevlig kväll kära vänner !


Kommentarer
Postat av: Mimmi

Tyckte den inte såg så suddig ut ;)

2011-02-05 @ 20:11:05
URL: http://mimmi86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0