En ledig dag !

Är så underbart ! :) Sov ut till halv tolv hemma hos Bella medans hon va på praktik. Gick hem till Jennie och chillade ett tag där sen vidare ner till Ica för att köpa lite fika, vanilj munk muums :D
Åhååå vi kollade på gamla bilder från Källarvägen och sen vi gick i tvåan och guud det är så länge sen känns det som, man saknar det faktiskt.
Jag kan erkänna att jag saknar Källarvägen bara för att då va alla tillsammans liksom, alla bodde på samma ställe och kunde göra lite som man ville.. Näe sen fick jag lite ångest för att det inte känns som att man tar några bilder nu för tiden? Skärpning, man vill ju minnas trean också ! ;D

Har iaf nu precis duschat för jag och Bella ska till Broken ikväll tänkte vi, lyxa till de lite sådär.
Have a nice day !

Fan hittar ingen bild just nu, skippar det idag..


Kommentarer
Postat av: Mimmi

Du kommer inte minnas trean, du dricker för mycket ;)

2011-02-04 @ 19:33:27
URL: http://mimmi86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0