hmm

Visst det är jätte skönt att vara ledig, jag ska absolut inte klaga. Men just nu har jag ingenting att göra ju.. Bella är på praktik och dom andra ska på praktik..
Jag skulle vilja träna, faktiskt riktigt sugen på det nu, men samtidigt vill jag inte börja med de för tidigt eftersom jag haft host nu flera år känns det som.. Jag skulle vilja sola också.. skulle vilja ha tillbaka pengarna man gjorde av med på Dhalbom här om dagen ;) haha fan mycket man vill nu alltså.. Jag vill ha min "one piece" som vi beställde för jätte länge sen ! Senast den 28 februari ska den komma iaf. Är även sugen på en till tattoo.. Åhåå det är mycket jag vill nu men allt får vänta, hur roligt känns de? inte speciellt, men thats life !

Kan ju faktiskt försöka ta tag i mitt rum lite, ser inte bra ut !
kramkram

(fick precis en bild på Elvis när han har klippt sig. Vad har dom gjort?! Dom har tagit bort Elvis och gjort en katt av honom, nej det va sista gången dom fick klippa han tycker jag ! "


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0