Nu börjas det !


Nu börjas det iaf med träning och ändrad kost ! Eller ja, kost har aldrig vart min grej, men idag gick jag ner på Ica och köpte bara bra grejer, så till lunch blev det iaf kyckling med tomat och keso :) Mätt blev jag ju så det känns bra. Har tränat idag också. Det börjar ju faktiskt närma sig student och jag tänker inte vara blek och fet på självaste studenten så träningen måste komma igång redan nu !

Hittat en skit snygg klänning som jag skulle kunna ha på studenten, men det är ju så svårt och veta om man ska beställa en sån redan nu.. kan ju komma snyggare haha :P

Meeen faaaaaan nu fanns typ inte storleken och jag kollade i morse :O


Kommentarer
Postat av: mamma

svårt att beställa , du kan gå o titta när du kommer hem istället

2011-02-18 @ 16:44:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0