"Roadtrip"

Hola !

Vart ledig idag så Pyjamas (Viktor) kom på besök och tyckte att vi skulle åka nånstans och jag tackade inte nej ! Så vi tog min lilla räcerbil och åkte till KallAutolodge med Oskar och Sandra, dom ville dricka kaffe så då fick dom göra de, jag själv dricker ju inte kaffe, lite tråkigt faktiskt men kommer nog aldrig att lära mig heller så jag tänker inte ens börja försöka ;P
Skönt att göra nånting på dagen så man slipper kolla på tv och datorn hela dagarna. Imorn kanske de blir skidor men min hosta är ju såå dryyg så vi får se hur det blir , är ju ledig nu tisdag och onsdag också :)

Nu ska jag träffa min käraste vän BellaB ;)


Pyjamas fick äran att köra räcerbilen ;)


Äntligen lite blått på himlen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0