Skoter

Igår blev de ganska så sent så hann tyvärr inte blogga då.
Vi va iaf ett gäng som åkte skoter igår, jag fick åka med en kille som faktiskt körde hyffsat så lugnt, det va skiit skoj tycker jag, eller ja lite läskigt också måste jag säga.. Åkte och grillade vid nått litet vindskydd och trodde seriöst att tårna skulle lossna för det va så kallt.
Jag och Bella hade ju satt på oss Uggsen och tyckte det skulle bli kanon men när vi kommer fram så skrattar alla åt oss för att vi hade tagit dom skorna.. Jag och Bella fattade ingenting ! Enligt dom skulle vi ju ha skoterskor och hela fadderullan ;) Sen när vi skulle börja grilla så visar de sig att vi hade glömt korven kvar i Oskars bil, som tur va hade pyjamas (Viktor) med sig korv också... Så en korv med bröd och några marsmallows gick ner iaf ;) 


På affären och köper korv som vi sen glömde...


Halva gänget redo !

Kommentarer
Postat av: Mimmi

Mysigt :)

2011-02-10 @ 20:24:06
URL: http://mimmi86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0