Trötter

Jag vill ha min "one piece" nu ! Speciellt efter en dag som denna. Tänk att krypa ner i den efter att ha haft praktik och jobbat hela dagen ! Åhåå kan den komma nu nån gång då :(

Gick iaf bra att jobba idag, va cowboy tema för gästerna så dom satt inne på Country club och käka, och jag fick nån jeans skjorta på mig.. mindre kul.. ;)

Åh vad är de för fel på mig nu egentligen, jag är sötsugen ungefär 24 timmar om dygnet.. det är INTE ok ! + att jag inte vart på gymmet på alldeles för länge.. Skärpning för nu är min hosta mycket bättre också, så då har jag inget att skylla på längre !

Nu blir det sängen
Godnatt


Dock har jag inte beställt en rosa, utan en svart! Och det är inte heller märket "one piece" Just so you know :)

Kommentarer
Postat av: Mimmi

Ska anteckna de ;)

2011-02-12 @ 08:19:45
URL: http://mimmi86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0