Vuxenpoäng (Y)

Shohoo bloggish ! :)
Lite svårt att skriva varje dag för jag är väldigt mycket hos min vän Bella och där kan jag inte riktigt skriva, men gjorde våran egna semla igår iaf, och om den va god? SOM den va ! Kanske lite too much grädde men annars så ;)

Idag så började jag faktiskt med att försova mig lite, kom en halv timme sent till praktiken men det var ingen fara, missade inget om jag säger så.. Sen hem och tog en powernap, asså det är fan det bästa som finns :D ! Sen vidare till Åre gården och jobba lite. Känns bra när mamma säger att man samlar vuxenpoäng då blir man glad och jag vet att det är värt det sen :)

Börjar dock halv 8 imorn....... så måste väl sova nu, eller kika lite på film så jag somnar
Godnatt med er !


MÖMS ! :)

Kommentarer
Postat av: Mimmi

När kommer piecen?!! :P

2011-02-03 @ 08:14:42
URL: http://mimmi86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0