En söndag

Igår skulle de vart praktik men jag hade "ont i huvet" och mådde inte så bra ;) så blev en hemma dag med Bella framför tvn och bara sova lite. Jag ska skärpa mig och gå på alla praktikdagar nu i februari, jag lovar ! :)

Iaf idag är det söndag och det är sista veckan som är "studentvecka" här i Åre nu, därför tänkte vi att vi måste gå på Dippan ikväll och skaka loss lite, tror och hoppas det blir mycket folk ikväll ! Är faktiskt ledig imorn, bara för att påpeka det. Duschen väntar och sen upp till Bella och förtära lite alkohol ;)
godkväll på er !


Kommentarer
Postat av: mamma

klart du har gjort dej förtjänt av att gå ut ikväll :)

2011-01-30 @ 20:49:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0